YILMAZ71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
23.09.1999 tarihinde Yimpaş A.ş Hisse Senedi alınmıştı.1.450 € verilerek.Parayı geri istememize rağmen ''Siz ortaksınız şu an ortaklara ödeme yapamıyoruz denilerek bildiride bulunuldu''.
HÜRRİYET Gazetesinin Haberine bakarsanız eğer mağdurun birisi dava açarak faiziyle almıştır.Avukat arkadaşlara veya mağdurlara Sorum şudur : Nasıl bir yol izlemeliyiz ?
sende dava açman ve emsal karar olarak o davayı dosyaya eklemen ile en fazla 2 duruşma sonunda alırsın parayı