23.09.1999 tarihinde Yimpaş A.ş Hisse Senedi alınmıştı.1.450 verilerek.Parayı geri istememize rağmen ''Siz ortaksınız şu an ortaklara ödeme yapamıyoruz denilerek bildiride bulunuldu''.
HÜRRİYET Gazetesinin Haberine bakarsanız eğer mağdurun birisi dava açarak faiziyle almıştır.Avukat arkadaşlara veya mağdurlara Sorum şudur :
Nasıl bir yol izlemeliyiz ?
sende dava açman ve emsal karar olarak o davayı dosyaya eklemen ile en fazla 2 duruşma sonunda alırsın parayı