23.09.1999 tarihinde Yimpaş A.ş Hisse Senedi alınmıştı.1.475 € verilerek.Parayı geri istememize rağmen ''Siz ortaksınız şu an ortaklara ödeme yapamıyoruz denilerek bildiride bulunuldu''.
HÜRRİYET Gazetesinin Haberine bakarsanız eğer mağdurun birisi dava açarak faiziyle almıştır.Avukat arkadaşlara veya mağdurlara Sorum şudur :
Nasıl bir yol izlemeliyiz ?