lost42 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2011 Ehliyet Lise Diploması şart mı?
17
●2.417
- 16-01-2011, 00:25:26Liseyi dışarıdan okuyorum.lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca ben soruma cevabımı aldım.
Konuyla ilgilenen ve cevap veren tüm arkadaşlara teşekkürler. - 16-01-2011, 01:20:15sana diyecek çok şeyim var ama uzun süredir ban yemiyorum, yemek de istemiyorum.Esen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı zihniyet takılmaya devam et. - 16-01-2011, 01:31:44benim arkadasımın ehliyet kursu var oradan biliyorum. önemi yok herhangi bir kursa sor hepsinde gecerli bu. bilip bilmeden atlama kalbini kırarım.delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2011, 03:42:19Sana göre o zaman okumayan insan adam degildir.Sen okumuşsunda ne olmuş burada insanlari küçük görüyorsun.lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2011, 04:06:10Üyeliği durdurulduevet bir ara yasa tasarısı gibi birşeyler vardı en az lise mezunlarına ehliyet verilmesi gibi şuan ne durumda bilgim yok. Ehliyet almak için ise belirli kriterler var belirli başlı 18 yaşını doldurmuş olmak gibi sizin öğrenciliğiniz buna engel değildir. Sizden 18 yaşını doldurmanızı ve ehliyet alabilmenizi engelleyici bir sağlık probleminizin olmadığını gösterir bir belge istenmektedir.
- 16-01-2011, 04:22:54Üyeliği durdurulduÖncelikle hayır öyle bir kanun yok.
Neden almasın ehliyet? Liseyi okumadı diye araba kullanmasını, kuralları bilmiyor mu? veya ne diye bir kanaat getirdin ki?lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz de sanırım çok yanlış birşey söylediniz.. Ne alaka şimdi okuyupta okumamakla? ikisinden de çürük çıkabilir Lâkin siz direkmen sanki hepsi öyleymiş gibi konuştunuz..Esen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-01-2011, 12:11:37Üyeliği durdurulduBenim babam ilkokul mezunu yani alamasın mı? Üni mezunları adam mı oluyorlar okuyunca? Okulla alakası yok böyle şeylerin. Okul yapmaz insanı adam. Kişiliktir önemli olan.lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle