• 15-01-2011, 23:41:56
    #10
    Üyeliği durduruldu
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten liseyi bile okumamış adam almasın ehliyet falan.
    Niye okuyan adam da okumayan adam değil mi , her türlü her iddaya varım okumayan daha adamdır okuyandan . Böyle ayrım yapmayın
  • 15-01-2011, 23:43:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    lise öğrencisiyim 18 aralıktaki sınava girdim. Diplomaya gerek yok öğrenci belgesi yeterli.
  • 16-01-2011, 00:25:26
    #12
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten liseyi bile okumamış adam almasın ehliyet falan.
    Liseyi dışarıdan okuyorum.
    Ayrıca ben soruma cevabımı aldım.

    Konuyla ilgilenen ve cevap veren tüm arkadaşlara teşekkürler.
  • 16-01-2011, 01:20:15
    #13
    Esen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye okuyan adam da okumayan adam değil mi , her türlü her iddaya varım okumayan daha adamdır okuyandan . Böyle ayrım yapmayın
    sana diyecek çok şeyim var ama uzun süredir ban yemiyorum, yemek de istemiyorum.

    aynı zihniyet takılmaya devam et.
  • 16-01-2011, 01:31:44
    #14
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Bir hafta önce sürüş sınavına girdim çarşamba günü ehliyeti alacağım Bende lise sondayım Okuldan aldığın öğrenci belgesi kabul oluyor ayrıca



    Temmuz da İlkokul almayacak İlköğretim almaya devam edecek dediğin şey yanlış yani
    benim arkadasımın ehliyet kursu var oradan biliyorum. önemi yok herhangi bir kursa sor hepsinde gecerli bu. bilip bilmeden atlama kalbini kırarım.
  • 16-01-2011, 03:42:19
    #15
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten liseyi bile okumamış adam almasın ehliyet falan.
    Sana göre o zaman okumayan insan adam degildir.Sen okumuşsunda ne olmuş burada insanlari küçük görüyorsun.
  • 16-01-2011, 04:06:10
    #16
    Üyeliği durduruldu
    evet bir ara yasa tasarısı gibi birşeyler vardı en az lise mezunlarına ehliyet verilmesi gibi şuan ne durumda bilgim yok. Ehliyet almak için ise belirli kriterler var belirli başlı 18 yaşını doldurmuş olmak gibi sizin öğrenciliğiniz buna engel değildir. Sizden 18 yaşını doldurmanızı ve ehliyet alabilmenizi engelleyici bir sağlık probleminizin olmadığını gösterir bir belge istenmektedir.
  • 16-01-2011, 04:22:54
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle hayır öyle bir kanun yok.


    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten liseyi bile okumamış adam almasın ehliyet falan.
    Neden almasın ehliyet? Liseyi okumadı diye araba kullanmasını, kuralları bilmiyor mu? veya ne diye bir kanaat getirdin ki?

    Esen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye okuyan adam da okumayan adam değil mi , her türlü her iddaya varım okumayan daha adamdır okuyandan . Böyle ayrım yapmayın
    Hocam siz de sanırım çok yanlış birşey söylediniz.. Ne alaka şimdi okuyupta okumamakla? ikisinden de çürük çıkabilir Lâkin siz direkmen sanki hepsi öyleymiş gibi konuştunuz..
  • 16-01-2011, 12:11:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten liseyi bile okumamış adam almasın ehliyet falan.
    Benim babam ilkokul mezunu yani alamasın mı? Üni mezunları adam mı oluyorlar okuyunca? Okulla alakası yok böyle şeylerin. Okul yapmaz insanı adam. Kişiliktir önemli olan.