Ben Bir hafta önce sürüş sınavına girdim çarşamba günü ehliyeti alacağım Bende lise sondayım Okuldan aldığın öğrenci belgesi kabul oluyor ayrıca
Temmuz da İlkokul almayacak İlköğretim almaya devam edecek dediğin şey yanlış yani
benim arkadasımın ehliyet kursu var oradan biliyorum. önemi yok herhangi bir kursa sor hepsinde gecerli bu. bilip bilmeden atlama kalbini kırarım.