lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten liseyi bile okumamış adam almasın ehliyet falan.
Sana göre o zaman okumayan insan adam degildir.Sen okumuşsunda ne olmuş burada insanlari küçük görüyorsun.