Bilgisayarımı bozabilrmiyiz? Bir el atın
32
●1.583
- 11-01-2011, 16:51:41Aslında en basiti ve güzeli masaüstü simgelerini saklamak. Sağ tıklayıp Masaüstü simgeleri göster tarzı butonu bulup tıklarsan masaüstü bomboş gözükecektir.. Başlat'ı da gizlersen hiçbirşey yapamazlar