Aslında en basiti ve güzeli masaüstü simgelerini saklamak. Sağ tıklayıp Masaüstü simgeleri göster tarzı butonu bulup tıklarsan masaüstü bomboş gözükecektir.. Başlat'ı da gizlersen hiçbirşey yapamazlar