Klavyeyi kasanın üstüne koy. Olmadı modemi de koy, işe yarıyor.
Yapamazsan resimli anlatım eklerim.
Bilgisayarımı bozabilrmiyiz? Bir el atın
32
●1.583
- 11-01-2011, 22:08:34bilgisayar açılırken f12 ye bas cd sürücüden boot etmesini sağla o bir kereliktir vede biostan gir tüm seçenekleri cd sürücüden boot etmesini saatla bilgisayarın boylelikle sistem boot etmeyecek açılmayacaktır
bios pilini çıkartıp takmazsalar tabiki .)
alternatif olarak windowsta becerebilirsen explorer.exe yi c ye taşı ve pc yi açtığında ctrl alt delete ile task manger i açınca işlem eklemeden cmd ye gir
önce cd cd yaz ana sisteme gelincede explorer.exe yazarsın normal açılır