• 04-01-2011, 21:03:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar.

    Bi Arkadaşım ( Bayan ) E-devletten Tc'sini Sorgulamış.

    Türk Telekom Dosya : Kapatıldı '' İnfaz ''

    Yazıyomuş..

    Bana Hapis Cezasımı Çıktı Diyo.

    İnfaz Nedir Diyo. Benim Borcum Vardı Türk Telekoma Diyo.

    Ve Gerçekten Durumu Çok Kötü :S Kesin Net Bilgiye Sahip Olan Cevap Verirse Sevinirim..

    Bende İnfazı İdam Zannediyom Yani Öyle Biliyom Öyle Bişey Değildir Dimi :S
  • 04-01-2011, 21:07:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kardeşim işte dosya açılmış senin hakkında infaz edilmiş.Kapanmış dosyan ben böle anlıyorum.

    eğer böle değilse sonun böle

  • 04-01-2011, 21:09:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    İnfaz Edilmiş Ne Demek Ya ?

    + Ben Diil ARKADAŞIM..
  • 04-01-2011, 21:10:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnfaz Edilmiş Ne Demek Ya ?

    + Ben Diil ARKADAŞIM..
    yaw işte dosya kapanmış demek.
  • 04-01-2011, 21:13:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    TugaySena33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw işte dosya kapanmış demek.
    Ceza Ne ? Tamam Kapandıda :S Pff
  • 04-01-2011, 21:24:16
    #6
    Türkiye de idam cezası yok arkadaşınız içi öncelikle bu konu da rahat olsun. Ayrıca her infaz yazısını görünce idam olacak sanmayın yani infaz demek cezası kesilmiş demek. Büyük ihtimalle hapis cezasıdır cezasına göre para cezasına da çevrilebilir. Ama daha detaylı bilgi almak için adliye ye başvuru yapmanız da fayda var.
  • 04-01-2011, 21:27:27
    #7
    kızcağız kalpten gitti e-devlet webmasterları biraz anlayış bekliyoruz sizden insan oraya cezası belirlenmiştir vs yazar cok ayıp
  • 04-01-2011, 21:27:47
    #8
    Üyeliği durduruldu
    gencejder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye de idam cezası yok arkadaşınız içi öncelikle bu konu da rahat olsun. Ayrıca her infaz yazısını görünce idam olacak sanmayın yani infaz demek cezası kesilmiş demek. Büyük ihtimalle hapis cezasıdır cezasına göre para cezasına da çevrilebilir. Ama daha detaylı bilgi almak için adliye ye başvuru yapmanız da fayda var.
    Hacı İşte Adliyeye Gidecekte Gittiğinde Direk İçeri Alırlar Diye Gidemiyo.
  • 04-01-2011, 21:42:44
    #9
    Türk telekoma olan borcunuz hemen davalık olmaz aradan belirli bir süre geçer önce hat kapatılır sonra tebligat gönderilir daha sonra icra davası açılır. Anladığım kadarıyla türk telekom davayı açmış ve dava sonuçlanmış. Dava sonucuna göre ya borç tutarına göre haciz işlemi yapılır ya da ona denk gelecek sürede hapis cezası uygulanır. Davayla ilgili bilgi almaya gidin zaten direk içeri alacak olsalar hakkında tutuklama kararı çıkmış olur yani adresinden polisle alınırdı, biran önce gidip birinci ağızdan öğrenmesi iyi olur.