Türk telekoma olan borcunuz hemen davalık olmaz aradan belirli bir süre geçer önce hat kapatılır sonra tebligat gönderilir daha sonra icra davası açılır. Anladığım kadarıyla türk telekom davayı açmış ve dava sonuçlanmış. Dava sonucuna göre ya borç tutarına göre haciz işlemi yapılır ya da ona denk gelecek sürede hapis cezası uygulanır. Davayla ilgili bilgi almaya gidin zaten direk içeri alacak olsalar hakkında tutuklama kararı çıkmış olur yani adresinden polisle alınırdı, biran önce gidip birinci ağızdan öğrenmesi iyi olur.