Arkadaşlar.
Bi Arkadaşım ( Bayan ) E-devletten Tc'sini Sorgulamış.
Türk Telekom Dosya : Kapatıldı '' İnfaz ''
Yazıyomuş..
Bana Hapis Cezasımı Çıktı Diyo.
İnfaz Nedir Diyo. Benim Borcum Vardı Türk Telekoma Diyo.
Ve Gerçekten Durumu Çok Kötü :S Kesin Net Bilgiye Sahip Olan Cevap Verirse Sevinirim..
Bende İnfazı İdam Zannediyom Yani Öyle Biliyom Öyle Bişey Değildir Dimi :S