Arkadaşlar.

Bi Arkadaşım ( Bayan ) E-devletten Tc'sini Sorgulamış.

Türk Telekom Dosya : Kapatıldı '' İnfaz ''

Yazıyomuş..

Bana Hapis Cezasımı Çıktı Diyo.

İnfaz Nedir Diyo. Benim Borcum Vardı Türk Telekoma Diyo.

Ve Gerçekten Durumu Çok Kötü :S Kesin Net Bilgiye Sahip Olan Cevap Verirse Sevinirim..

Bende İnfazı İdam Zannediyom Yani Öyle Biliyom Öyle Bişey Değildir Dimi :S