Hayattan artık sıkıldım stres atacak bişeyler arıyorum. Bir enstruman çalmayı öğrenirsem stres atacağımı düşünüyorum. Bunun için gitar öğrenmeye karar verdim ama 20 yaşındayım. Gitar öğrenmek için çok mu geç kaldım?
Şimdi gitar kursuna gitsem diğerlerinden en az 5 yaş büyük olurum. Çünkü gitar çalanlar genelde 15 yaşında başlıyor gitar çalmaya. Şimdi gitar kursuna gitsem bir avuç çocuğun içinde kazık gibi göze batıcam.
Ya sen diğer öğrencilere ne bakıyosun Hem sen 20 yaşındaysan duyguların daha net olur.. 15 yaşındaki çocuklar duygusal anlamda gelişmemiş insanlardır. Senin için bu avantajın var. Yaşın geç değil. Şimdi git kaydını yaptır