• 03-01-2011, 16:42:28
    #1
    Hayattan artık sıkıldım stres atacak bişeyler arıyorum. Bir enstruman çalmayı öğrenirsem stres atacağımı düşünüyorum. Bunun için gitar öğrenmeye karar verdim ama 20 yaşındayım. Gitar öğrenmek için çok mu geç kaldım?
  • 03-01-2011, 16:48:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle geç değil zaten gitarın fln yaşı olduğunu zannetmiyorum.
  • 03-01-2011, 16:53:20
    #3
    Şimdi gitar kursuna gitsem diğerlerinden en az 5 yaş büyük olurum. Çünkü gitar çalanlar genelde 15 yaşında başlıyor gitar çalmaya. Şimdi gitar kursuna gitsem bir avuç çocuğun içinde kazık gibi göze batıcam.
  • 03-01-2011, 17:42:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gittiğin yere göre değişir tabi fakat çoğunluk o yaşta olsada her türlü yaştan insan var genelde. Benimde arkadaşım biliyor ondan evden eğitim alıcam
  • 03-01-2011, 17:44:19
    #5
    ben 22 yaşında aldım eline ilk hala öyle strs atmak için çalıyorum , bildiğimden falan değil 25 30 şarkı repertuar yaptım hep onları çalıyorum
  • 03-01-2011, 17:49:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ya sen diğer öğrencilere ne bakıyosun Hem sen 20 yaşındaysan duyguların daha net olur.. 15 yaşındaki çocuklar duygusal anlamda gelişmemiş insanlardır. Senin için bu avantajın var. Yaşın geç değil. Şimdi git kaydını yaptır
  • 03-01-2011, 18:31:23
    #7
    Kesinlikle geç değil benim gittiğim gitar kursuna 32 yaşında adamlar geliyordu rahat ol
  • 03-01-2011, 18:37:08
    #8
    Normalde 15 bile geç, ama içinizde bırakmayın mutlaka gidin.
  • 03-01-2011, 18:40:12
    #9
    Gitar virtüözü olmak istemiyorsan yaşı yok bence.