Ya sen diğer öğrencilere ne bakıyosun Hem sen 20 yaşındaysan duyguların daha net olur.. 15 yaşındaki çocuklar duygusal anlamda gelişmemiş insanlardır. Senin için bu avantajın var. Yaşın geç değil. Şimdi git kaydını yaptır