Konu
Gitar Öğrenmek İçin Çok mu Geç Kaldım?
03-01-2011, 17:44:19
#5
duskorc
ben 22 yaşında aldım eline ilk hala öyle strs atmak için çalıyorum , bildiğimden falan değil 25 30 şarkı repertuar yaptım hep onları çalıyorum