şahsi görüşüm;
yılbaşı = içmeye bahane
Noel Chrismas Hakkındaki Görüşleriniz
28
●1.513
- 31-12-2010, 23:07:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Acaba yabancılar da Kurban ve Ramazan bayramı hakkında görüşleriniz diye konu açıyormudur. Herkes istediğini kutlar, istemediğini kutlamaz bu kadar büyütecek ne var ki anlamadım? Benim burada çok iyi yakınlığım olan yabancı aileler var adam gibi kendi kültürlerini kutluyor, ve bir çok tanıdığımda var adam gibi Kurban'nı da geçirir Yılbaşınına kimseye zararı olmaz vede vatanına milletine yararlı vergisini bir çok dr, öğretmen, millet vekilinden daha düzgün ödeyen.
Bu tür zamanlar fırsattır herkes için tüketim zamanıdır bunu kabul ediyorum ama sanki dünya da hergün güllük gülüstanlık olaylar oluyor da insanların 3 gün eğlencesine taktık. Ozaman r10 yarısı yılbaşından dolaylı yönden kazandığı "Affilate", "Dropshipping", "Click" vs şeyleride sorgulayalım? - 31-12-2010, 23:10:02Diyelim, slovakya'da doğdunuz.istihbaratt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E normal olarak Hristiyansınız, iyilik yapmamanız mı gerekiyor çözemedim bunu? - 31-12-2010, 23:48:10yasaklanınca elinize ne geçicek.ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-01-2011, 00:33:13hangı delıkanlı cıkıp yasaklayacakmıs bızım memlekette merak edıyorum adamı o dakkıka ındırırler gerıcı dıye nedenmı çunku gozlerını oyle bır çirkeflık bürümüşki yapamaycakları hıcbırsey olmaz bu yolda allah hepımızın yardımcısı olsnZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben türküm ve müslümanım benm atamın dedemın boyle adatı yokkı bende kutlayayım partı yapayım
ha kafa cekmek ıcın bahane arayanlara ben karısmam zaten