istihbaratt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsi fikriniz, dediğiniz gibi size ait. Benim şahsi fikrim ise; 7 amerikalı kurban kesse'de ben noel kutlamam, çünki Müslüman olmayan kurbanda kesse ne kadar iyilikde etse faydası yoktur. O bakımdan ben asla Noel kutlamam.
Diyelim, slovakya'da doğdunuz.
E normal olarak Hristiyansınız, iyilik yapmamanız mı gerekiyor çözemedim bunu?