Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Acaba yabancılar da Kurban ve Ramazan bayramı hakkında görüşleriniz diye konu açıyormudur. Herkes istediğini kutlar, istemediğini kutlamaz bu kadar büyütecek ne var ki anlamadım? Benim burada çok iyi yakınlığım olan yabancı aileler var adam gibi kendi kültürlerini kutluyor, ve bir çok tanıdığımda var adam gibi Kurban'nı da geçirir Yılbaşınına kimseye zararı olmaz vede vatanına milletine yararlı vergisini bir çok dr, öğretmen, millet vekilinden daha düzgün ödeyen.
Bu tür zamanlar fırsattır herkes için tüketim zamanıdır bunu kabul ediyorum ama sanki dünya da hergün güllük gülüstanlık olaylar oluyor da insanların 3 gün eğlencesine taktık. Ozaman r10 yarısı yılbaşından dolaylı yönden kazandığı "Affilate", "Dropshipping", "Click" vs şeyleride sorgulayalım?