Günde ne kadar Kola içiyorsunuz?
71
●3.061
- 24-12-2010, 23:27:14abawwwpLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
madem repler kalktı, şuraya bi beğen tuşu koysalar da beğenimizi sunsak
- 24-12-2010, 23:29:04Üyeliği durdurulduGerek yok dostum. Doldur bir bardak r10nun şerefine içseemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2010, 23:29:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.için içinFatich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2010, 23:30:07seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülepiss alkolikler sizipLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2010, 23:32:00Yönetime sesleniyorum, R10 baskılı viski bardağı isterükpLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

kola, gazoz, kahve bardağı da olur aslında
madem repler kalktı, şuraya bi beğen tuşu koysalar da beğenimizi sunsak