• 24-12-2010, 23:22:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Kola yerine Jack Daniels gidiyor. Pc başındayken Üstüne içecek olmaz
  • 24-12-2010, 23:23:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    okulda evde, bulduğum heryerde içiyorum valla =)
  • 24-12-2010, 23:25:06
    #12
    Kola mı? O ne ya?
    Gazoz u tek geçerim.
  • 24-12-2010, 23:25:59
    #13
    bak bu konuyu gördüm canım kola çekti. cips açıp kola içeyim bende .
  • 24-12-2010, 23:27:14
    #14
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kola yerine Jack Daniels gidiyor. Pc başındayken Üstüne içecek olmaz
    abawww madem repler kalktı, şuraya bi beğen tuşu koysalar da beğenimizi sunsak
  • 24-12-2010, 23:29:04
    #15
    Üyeliği durduruldu
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abawww madem repler kalktı, şuraya bi beğen tuşu koysalar da beğenimizi sunsak
    Gerek yok dostum. Doldur bir bardak r10nun şerefine iç
  • 24-12-2010, 23:29:12
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fatich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bak bu konuyu gördüm canım kola çekti. cips açıp kola içeyim bende .
    için için
  • 24-12-2010, 23:30:07
    #17
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abawww madem repler kalktı, şuraya bi beğen tuşu koysalar da beğenimizi sunsak
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek yok dostum. Doldur bir bardak r10nun şerefine iç
    piss alkolikler sizi
  • 24-12-2010, 23:32:00
    #18
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek yok dostum. Doldur bir bardak r10nun şerefine iç
    Yönetime sesleniyorum, R10 baskılı viski bardağı isterük

    kola, gazoz, kahve bardağı da olur aslında