• 24-12-2010, 22:58:46
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Günde ortalama 1 litre kola içiyorum, bazen içmediğim günler oluyor. Sizde Kola hakkında bildiklerinizi (sırf sağlık açısından) anlatın vede ne kadar içiyorsunuz?
  • 24-12-2010, 23:00:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Elimde iş yoksa 2-2.5 litre
    İş yaparken 3-4 litre arası içiyorum.
  • 24-12-2010, 23:01:38
    #3
    Ayran takılıyorum geceleri hemen uykumu getiriyor (:
    Sağlıklı...
  • 24-12-2010, 23:03:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Günde 2,5 L içerdim. Çok zararı olduğu için son 3 aydır temizim
  • 24-12-2010, 23:03:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    delicoban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayran takılıyorum geceleri hemen uykumu getiriyor (:
    Sağlıklı...
    Bazen pc başında uyumamak şart
  • 24-12-2010, 23:05:22
    #6
    tahmin edemeyeceğiniz kadar zararlı derhal bırakmanızı tavsiye ediyorum.
  • 24-12-2010, 23:07:16
    #7
    O ki bu kadar zararlı ürettirmesinler aga??
  • 24-12-2010, 23:07:30
    #8
    1 litre banko gidiyor. Ama portakal zamanı meyve sıkacağıyla portakal sıkıcağım bol bol
  • 24-12-2010, 23:09:54
    #9
    en az 2,5lt. bugün eve 4, 2,5luk girdi, sağ kalan yok