pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerek yok dostum. Doldur bir bardak r10nun şerefine iç
Yönetime sesleniyorum, R10 baskılı viski bardağı isterük

kola, gazoz, kahve bardağı da olur aslında