• 18-12-2010, 00:54:31
    #1
    Arkadaşlar merhaba. Gecen gün Koctaşın facebooktaki yarışmasın katıldım ve fotografımı yükledim. Oy vererek yarışmada sıralamaya girme amacındayım. Foroğrafım bu aksam onaylandı.

    Bu adreste
    5.sayfada Cem Taşdemir menemen resmine oy verirsen sevinirim.
  • 18-12-2010, 00:58:05
    #2
    Oy verdim
  • 18-12-2010, 00:59:29
    #3
    Muzaffer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oy verdim
    eyv hocam cok saol.
  • 18-12-2010, 01:06:22
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oy verdim bende.
  • 18-12-2010, 01:34:52
    #5
    oy verdim
  • 18-12-2010, 02:09:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    verdim
  • 18-12-2010, 09:56:11
    #7
    Verdim
  • 18-12-2010, 10:24:28
    #8
    2 oy salladım bol şans.
  • 18-12-2010, 10:29:36
    #9
    Oy verdim, ünideki halim geldi aklıma