r10 ailesinin yardımına ihtiyacım var.
28
●1.343
- 18-12-2010, 18:23:39Üyeliği durduruldu
- 18-12-2010, 20:02:29Üyeliği durdurulduHeykır değilim ki, aspx bilmiyorum bilsem db'e girip senin puanları yükseltecektim baktım yapamadım direk yazı yazıp çıktımSupersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İstersen yine yaparım
yaptırdıkları firma 100 liraya yapmış sanırım açık dolu (asp ve hack bilmediğim halde girdim
)
http://www.koctasogrencievi.com/app/admin/Login.aspx
- 18-12-2010, 22:27:14Üyeliği durdurulduİşte bu açıksözlülüğümden banlanıyorum buradanSupersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)