• 18-12-2010, 16:12:08
    #20
    KralBurda Klasiği Görüyoruz ^^
  • 18-12-2010, 16:41:49
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Kralburda iyi yakalamış
  • 18-12-2010, 18:23:39
    #22
    Üyeliği durduruldu
    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oylamayla yorulmayin r10cular

    yazıyor birisi öpmüş sanırım


    Düzeltmişler birazdan belki tekrar şey ederim.
  • 18-12-2010, 18:38:31
    #23
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    düzeltmişler birazdan belki tekrar şey ederim.
    :d:d:d
  • 18-12-2010, 20:02:29
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Supersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    :d:d:d
    Heykır değilim ki, aspx bilmiyorum bilsem db'e girip senin puanları yükseltecektim baktım yapamadım direk yazı yazıp çıktım

    İstersen yine yaparım yaptırdıkları firma 100 liraya yapmış sanırım açık dolu (asp ve hack bilmediğim halde girdim )

    http://www.koctasogrencievi.com/app/admin/Login.aspx
  • 18-12-2010, 21:29:59
    #25
    Valla helal olsun sana olaylara çok farklı yaklaşabiliyorsun tebrikler Millet sadece oy verip çıkar
  • 18-12-2010, 21:54:34
    #26
    bir oyda benden.
  • 18-12-2010, 22:27:14
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Supersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla helal olsun sana olaylara çok farklı yaklaşabiliyorsun tebrikler Millet sadece oy verip çıkar
    İşte bu açıksözlülüğümden banlanıyorum buradan