• 18-12-2010, 10:40:03
    #10
    Üyeliği durduruldu
    R10 Aşireti Olarak buralardayık +1
  • 18-12-2010, 10:53:26
    #11
    Verdim, bol şanslar
  • 18-12-2010, 11:33:08
    #12
    Arkadaşlar çok teşekkürler. 39 oldu. En kısa zamanda yükselicek inşallah.
  • 18-12-2010, 11:40:57
    #13
    Oy verdim.
  • 18-12-2010, 11:44:18
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Cem Taşdemir
    Daha önce oy kullanmışsınız.
    Toplam Oy: 46
    Öğrenci evi yemek listesinin her zaman en ekonomik ve en pratik yemeği Menemen...
  • 18-12-2010, 11:50:56
    #15
    2 oy da benden olsun
  • 18-12-2010, 12:04:20
    #16
    Çok teşekkürler arkadaşlar.
  • 18-12-2010, 15:17:20
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Oylamayla yorulmayin r10cular

    yazıyor birisi öpmüş sanırım

    Alıntı
    Oylamayla yorulmayin r10cular, ben oyladim (kralbu*** )

    Öğrenciye para dağıtmak istiyorsanız böyle uğraşmayın oylamayla gidin gerekli yerlere bağış yapın, burs verin. Yakışmaz koçtaş'a bu, tamam amacınız reklam sanırım ama gidin burs verin daha iyi reklam olur
  • 18-12-2010, 15:22:36
    #18
    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oylamayla yorulmayin r10cular

    yazıyor birisi öpmüş sanırım
    hahaha aynn