• 15-12-2010, 14:43:06
    #1
    Arkadaşlar garip gelebilir ama hoparlörden kendi kendine sesler geliyor. Boğaz kenarında olduğum için gemi telsizlerini çekiyor olabilir yada radyo istasyonu olabilir tam anlayamıyorum. Ses az ama sessiz bi ortamda net olarak duyabiliyorum. Daha önce başına gelen var mı
  • 15-12-2010, 15:51:07
    #2
    Aramızdan Ayrılanlar....
    Benimkindede geliyoruz.

    cıızzzzzzzzzzzzzzzzz bırrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dıttttttttttttttt cızzzzzzzzzzz diye gidiyor ama galiba telefonumu çekiyor..

    Telefon bilgisayara fazla yakınmı ?
  • 15-12-2010, 16:11:29
    #3
    Toledo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimkindede geliyoruz.

    cıızzzzzzzzzzzzzzzzz bırrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dıttttttttttttttt cızzzzzzzzzzz diye gidiyor ama galiba telefonumu çekiyor..

    Telefon bilgisayara fazla yakınmı ?
    Yok değil. Çince gibi konuşuyor bunlar çok enteresan sesler
  • 15-12-2010, 16:17:36
    #4
    normal değil
    uzaylılar olmasın?
  • 15-12-2010, 16:20:07
    #5
    Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal değil
    uzaylılar olmasın?
    Bilemedim gidip geliyor frekans
  • 15-12-2010, 16:36:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hocam senin halinden ben anlarım birkaç kişiye söyledim inanmadılar kaç senedirde kimseye anlatmıyorum o zamanlar bekardım pc den kalkmıyordum neyse pc nin orda uyuya kalmışım evde de kimse yok gece saat 2-3 gibi neyse dalmışım ben bir bakarım sesler geliyor biryerden ama bilgisayar kapalı hoparlörde kapalı telsiz konuşmaları az çok anlıyorum birşeyler ama tam net değil birde boğuk boğuk geliyor ve baya bir korkmuştum o zaman kapalı pc den nasıl ses gelir diye ogün otelde yattım ertesi gün pc yi açtım biraz araştırdım sorun ise o saatte uçak mı geçiyormuş helikopter mi nedir anakart ile temas etmiş ve ses direk anakarttan geliyormuş hoparlörden falan değil. Sonra durumu anladım hatta bir site vardı şuan aklımda değil donanım ile ilgili orda görmüştüm böyle olur diye.
  • 15-12-2010, 16:44:02
    #7
    İlginçmiş
  • 15-12-2010, 16:48:44
    #8
    Tamam o zaman denizdeki gemilerden geliyor. Denize çok yakın ev ara ara gemiler geçiyor seste ara ara gelip gidiyor zaten. Telsiz konuşmalarıdır bu
  • 15-12-2010, 17:40:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ArtiEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam senin halinden ben anlarım birkaç kişiye söyledim inanmadılar kaç senedirde kimseye anlatmıyorum o zamanlar bekardım pc den kalkmıyordum neyse pc nin orda uyuya kalmışım evde de kimse yok gece saat 2-3 gibi neyse dalmışım ben bir bakarım sesler geliyor biryerden ama bilgisayar kapalı hoparlörde kapalı telsiz konuşmaları az çok anlıyorum birşeyler ama tam net değil birde boğuk boğuk geliyor ve baya bir korkmuştum o zaman kapalı pc den nasıl ses gelir diye ogün otelde yattım ertesi gün pc yi açtım biraz araştırdım sorun ise o saatte uçak mı geçiyormuş helikopter mi nedir anakart ile temas etmiş ve ses direk anakarttan geliyormuş hoparlörden falan değil. Sonra durumu anladım hatta bir site vardı şuan aklımda değil donanım ile ilgili orda görmüştüm böyle olur diye.
    alemsin ya , bunu blogda yazıcam izin varmı ?