Arkadaşlar garip gelebilir ama hoparlörden kendi kendine sesler geliyor. Boğaz kenarında olduğum için gemi telsizlerini çekiyor olabilir yada radyo istasyonu olabilir tam anlayamıyorum. Ses az ama sessiz bi ortamda net olarak duyabiliyorum. Daha önce başına gelen var mı