
hocam senin halinden ben anlarım birkaç kişiye söyledim inanmadılar kaç senedirde kimseye anlatmıyorum

o zamanlar bekardım pc den kalkmıyordum neyse pc nin orda uyuya kalmışım evde de kimse yok gece saat 2-3 gibi neyse dalmışım ben bir bakarım sesler geliyor biryerden ama bilgisayar kapalı hoparlörde kapalı telsiz konuşmaları az çok anlıyorum birşeyler ama tam net değil birde boğuk boğuk geliyor ve baya bir korkmuştum o zaman kapalı pc den nasıl ses gelir diye ogün otelde yattım

ertesi gün pc yi açtım biraz araştırdım sorun ise o saatte uçak mı geçiyormuş helikopter mi nedir anakart ile temas etmiş ve ses direk anakarttan geliyormuş hoparlörden falan değil. Sonra durumu anladım hatta bir site vardı şuan aklımda değil donanım ile ilgili orda görmüştüm böyle olur diye.