156 Gün Aktif Olarak Yokum. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
156 Gün Aktif Olarak Yokum.
13
●
883
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
156 Gün Aktif Olarak Yokum.
1
2
10-12-2010, 21:31:43
#10
ren2x
Hayırlı teskereler. Tatil demişsin de, gidince nasıl güzel, zevkli bir tatil olduğunu anlarsın.
24 saat uyumadan pc başında kassan o kadar usanmayacağın bir tatil olacak. Ben de askerliğimi tk.komutanı olarak devam ediyorum.
10-12-2010, 21:41:01
#11
KMLGRLR
Hayırlı tezkereler.
10-12-2010, 23:39:54
#12
BUGRAHANN
Eyvallah.. (: Bu gemi 24 saat sonra kalkar bu limandan..
El sallayın..
10-12-2010, 23:42:29
#13
Venom
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hayırlı teskereler
10-12-2010, 23:48:30
#14
pLive
Üyeliği durduruldu
Sağlam git gel kardeş.. Hayırlı teskereler.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler