• 10-12-2010, 21:31:43
    #10
    Hayırlı teskereler. Tatil demişsin de, gidince nasıl güzel, zevkli bir tatil olduğunu anlarsın. 24 saat uyumadan pc başında kassan o kadar usanmayacağın bir tatil olacak. Ben de askerliğimi tk.komutanı olarak devam ediyorum.
  • 10-12-2010, 21:41:01
    #11
    Hayırlı tezkereler.
  • 10-12-2010, 23:39:54
    #12
    Eyvallah.. (: Bu gemi 24 saat sonra kalkar bu limandan..

    El sallayın..
  • 10-12-2010, 23:42:29
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı teskereler
  • 10-12-2010, 23:48:30
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Sağlam git gel kardeş.. Hayırlı teskereler.