• 10-12-2010, 09:04:35
    #1
    Askerlik nedeniyle 156 gün yokum, hani arada giriş yapar yine özel mesajları ve e-postaları kontrol ederim fakat eskisi gibi aktif olarak ticaret yapamam. Benimle ilgili herhangi bi' konuda bilgi / yardım vb herhangi bi' şeye ihtiyacınız olursa sıkın dişinizi, tatilim bittiğinde yanıtlarım..

    Manisa - Merkez.

    Kısa Dönem Tankçı Er. (:

    Eyvallah..
  • 10-12-2010, 09:10:15
    #2
    Güle güle gidip güle güle gelmeniz dileğiyle...
  • 10-12-2010, 09:13:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Teskereler Şimdiden...

    Bu Asker Gidecek Geri Gelecek......! Mektup Yazmayı Unutma Sakın

  • 10-12-2010, 11:53:35
    #4
    Hayırlı teskereler
  • 10-12-2010, 12:30:02
    #5
    Güle güle (: Hayırlısıyla gidip-dönmeyi nasip etsin Allah.
  • 10-12-2010, 14:58:16
    #6
    Kendine dikkat et Buğra abi.

    Hayırlı tezkereler.
  • 10-12-2010, 15:44:31
    #7
    abimde tatvan'da tankçı olarak yapmıştı kısa dönem, rahattı her konuda. inşaallah sende rahat olursun . hayırlısıyla sağ selamet yapıp gelirsin inşaallah. Allah yar ver yardımcın olsun. hayırlı tezkereler.
  • 10-12-2010, 15:50:29
    #8
    hayirli tesekereler bende tankciydim (:
  • 10-12-2010, 16:00:02
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı teskereler kardeş.hayırlısıyla git gel inşaallah.