Askerlik nedeniyle 156 gün yokum, hani arada giriş yapar yine özel mesajları ve e-postaları kontrol ederim fakat eskisi gibi aktif olarak ticaret yapamam. Benimle ilgili herhangi bi' konuda bilgi / yardım vb herhangi bi' şeye ihtiyacınız olursa sıkın dişinizi, tatilim bittiğinde yanıtlarım..
Manisa - Merkez.
Kısa Dönem Tankçı Er. (:
Eyvallah..
156 Gün Aktif Olarak Yokum.
13
●883
- 10-12-2010, 09:13:56Üyeliği durdurulduHayırlı Teskereler Şimdiden...
Bu Asker Gidecek Geri Gelecek......! Mektup Yazmayı Unutma Sakın
- 10-12-2010, 16:00:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hayırlı teskereler kardeş.hayırlısıyla git gel inşaallah.
