Hayırlı teskereler. Tatil demişsin de, gidince nasıl güzel, zevkli bir tatil olduğunu anlarsın. 24 saat uyumadan pc başında kassan o kadar usanmayacağın bir tatil olacak. Ben de askerliğimi tk.komutanı olarak devam ediyorum.