Konu
156 Gün Aktif Olarak Yokum.
10-12-2010, 21:31:43
#10
ren2x
Hayırlı teskereler. Tatil demişsin de, gidince nasıl güzel, zevkli bir tatil olduğunu anlarsın.
24 saat uyumadan pc başında kassan o kadar usanmayacağın bir tatil olacak. Ben de askerliğimi tk.komutanı olarak devam ediyorum.