• 29-11-2010, 21:05:54
    #19
    Üyeliği durduruldu
    açıldı açıldı evet
    gerçek olduğunu hiç sanmıyorum ya. çok abartılı
    birde animasyon şeklinde yapılmış 3d
  • 29-11-2010, 21:17:38
    #20
    hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıldı açıldı evet
    gerçek olduğunu hiç sanmıyorum ya. çok abartılı
    birde animasyon şeklinde yapılmış 3d
    O kadar yazılanın gerçek olduğuna koşulsuz inanıyorsunuz ama buna inanmıyorsunuz. Hemde 3d şekilde yazılmış.
  • 29-11-2010, 21:24:32
    #21
    Üyeliği durduruldu
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar yazılanın gerçek olduğuna koşulsuz inanıyorsunuz ama buna inanmıyorsunuz. Hemde 3d şekilde yazılmış.
    bırak şimdi laf kalablığı yapmayı dır dır dır. yazma amacın bariz ortada. ama yanlış kapıyı çalıyorsun..

    arkadaş bir link paylaşmış ve oda emin değil ne olduğundan. sende gelmiş burda maksat laf olsun torba dolsun 2 kelam edeyim diyorsun anlıyorum seni ama yanlış kapı..hadi bakayım..
  • 29-11-2010, 21:33:10
    #22
    hangi haber sitesinden aldınız o kadar bu haberle ilgili yazı okudum ama bunları ilk defa görüyorum mümkünse direk kaynaktaki pdf kaynakları sayfa numaralarını yazarmısınız kaynak olarak?
  • 29-11-2010, 21:35:27
    #23
    hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıldı açıldı evet
    gerçek olduğunu hiç sanmıyorum ya. çok abartılı
    birde animasyon şeklinde yapılmış 3d

    Evet orada bit yeniği olabilir.Bence bu tam bir ikinci 11 eylül olayı.Amerika ortalığı karıştırmak istiyor.Dostları üdüşmanları su yüzüne çıkartıyor.

    Gizli belgeler deniyor ama bence istense idi o siteye sanal bomba atılır yinede yayınlatmazdı abd.

    Bu bence sadece gündem değişmek ortalık karıştırmak.Belgelerin belki doğruluk payı vardır bazılarının ama bu olay tamamen yem atma olayıdır bana göre
  • 29-11-2010, 21:41:04
    #24
    hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bırak şimdi laf kalablığı yapmayı dır dır dır. yazma amacın bariz ortada. ama yanlış kapıyı çalıyorsun..

    arkadaş bir link paylaşmış ve oda emin değil ne olduğundan. sende gelmiş burda maksat laf olsun torba dolsun 2 kelam edeyim diyorsun anlıyorum seni ama yanlış kapı..hadi bakayım..
    Güzel kaçma taktiği tuttum bunu adamım. Sana puanım 9
  • 29-11-2010, 21:43:33
    #25
    Üyeliği durduruldu
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet orada bit yeniği olabilir.Bence bu tam bir ikinci 11 eylül olayı.Amerika ortalığı karıştırmak istiyor.Dostları üdüşmanları su yüzüne çıkartıyor.

    Gizli belgeler deniyor ama bence istense idi o siteye sanal bomba atılır yinede yayınlatmazdı abd.

    Bu bence sadece gündem değişmek ortalık karıştırmak.Belgelerin belki doğruluk payı vardır bazılarının ama bu olay tamamen yem atma olayıdır bana göre
    adb nin oyunlarını, dünyaya olan hakimiyetini ve bizi kukla gibi yönettiğini anlamak için belgeye mi ihtiyaç var.
    ben şahsen hiç önemsemiyorum bu belgeleri. bilinen şeyler çünkü

    örneğin diyorki arap ülkeleri abd ye iranı vur demiş.

    e gariplik bunun neresinde ? arabistanın ne dümbük olduğunu bilmiyormuyuz ?
    bunun belgesimi olur ?

    tırışka işler bunlar boşverin
  • 29-11-2010, 21:53:54
    #26
    O yada bu değilde , medyaya yılın pastası çıktı şimdi her adım başı bunu kullanırlar.
  • 29-11-2010, 22:00:42
    #27
    Böyle şeylere inanmak akıl karı değil arkadaş.