Evet orada bit yeniği olabilir.Bence bu tam bir ikinci 11 eylül olayı.Amerika ortalığı karıştırmak istiyor.Dostları üdüşmanları su yüzüne çıkartıyor.
Gizli belgeler deniyor ama bence istense idi o siteye sanal bomba atılır yinede yayınlatmazdı abd.
Bu bence sadece gündem değişmek ortalık karıştırmak.Belgelerin belki doğruluk payı vardır bazılarının ama bu olay tamamen yem atma olayıdır bana göre
adb nin oyunlarını, dünyaya olan hakimiyetini ve bizi kukla gibi yönettiğini anlamak için belgeye mi ihtiyaç var.
ben şahsen hiç önemsemiyorum bu belgeleri. bilinen şeyler çünkü
örneğin diyorki arap ülkeleri abd ye iranı vur demiş.
e gariplik bunun neresinde ? arabistanın ne dümbük olduğunu bilmiyormuyuz ?
bunun belgesimi olur ?
tırışka işler bunlar boşverin