O kadar yazılanın gerçek olduğuna koşulsuz inanıyorsunuz ama buna inanmıyorsunuz. Hemde 3d şekilde yazılmış.
bırak şimdi laf kalablığı yapmayı dır dır dır. yazma amacın bariz ortada. ama yanlış kapıyı çalıyorsun..
arkadaş bir link paylaşmış ve oda emin değil ne olduğundan. sende gelmiş burda maksat laf olsun torba dolsun 2 kelam edeyim diyorsun anlıyorum seni ama yanlış kapı..hadi bakayım..