açıldı açıldı evet
gerçek olduğunu hiç sanmıyorum ya. çok abartılı
birde animasyon şeklinde yapılmış 3d
Evet orada bit yeniği olabilir.Bence bu tam bir ikinci 11 eylül olayı.Amerika ortalığı karıştırmak istiyor.Dostları üdüşmanları su yüzüne çıkartıyor.
Gizli belgeler deniyor ama bence istense idi o siteye sanal bomba atılır yinede yayınlatmazdı abd.
Bu bence sadece gündem değişmek ortalık karıştırmak.Belgelerin belki doğruluk payı vardır bazılarının ama bu olay tamamen yem atma olayıdır bana göre