• 27-11-2010, 10:55:15
    #1
    Başlıktanda Anlaşılacağı Üzere Sevgilime Aldığım Hediye Kutusuna Bir Not İliştirmek İstiyorum.
    Lakin Bu Hediye Bizi Ayıracak Bir Hediye Olduğundan Ona Göre Fikir Verirseniz Sevinirim.
    Yani Hediyeyi Verip Güzelce Ayrılmam Gerekli Ama Beni Unutmamasınıda İstiyorum.
    Sizce Nasıl Bir Not Olmalıdır. ?
  • 27-11-2010, 19:11:42
    #2
    İkimizde Severek Ayrılıyoruz. Lakin Ayrılmamız Gerekiyor.

    Büyük Bir Yokluk Bırakıyor Geride Ama Bende Ona Olan Sevgimi Bir Hediye İle Unutulmaz Kılmak İstiyorum.

    Bu Bağlamda Hediyem Zaten Alınmıştı Önceden ( 4 Kolye Ucu ve 1 Adet Zincir ) Lakin İçinde Bir Şeyler Eksik Onuda Bu Notla Tamamlamak İstiyorum.
  • 27-11-2010, 23:39:34
    #3
    Evet Azda Olsa Aile İle Alakalı Bir Durum.
  • 28-11-2010, 00:13:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    1 tl lik bişeyin etiketini o hediyenin içine koy
  • 28-11-2010, 00:15:21
    #5
    Anlatamadım Galiba.

    Benim İçin Tüm Varlığımdan Daha Değerli..
  • 28-11-2010, 00:21:03
    #6
    Seni; Sahildeki kum taneleri gibi, bir gün, bir rüzgar ile gelip beni yanına almanı bekliyorum.


    Alıntı değil kendim yazdım amatörce
  • 28-11-2010, 00:25:14
    #7
    Hocam , Güzeldi Diğer Arkadaşlardanda Fikir Alıp Beğendiğim Notu İliştireceğim.

    İlginizden ve Mesajınızdan Ötürü Çok Teşekkür Ederim.
  • 28-11-2010, 00:32:08
    #8
    bence mutlu geçirdiğiniz her anı tarih olarak hatırlıyabılıyorsan liste şeklinde yaz ve yanlarına onu ogun nasıl ve ne şekilde hatırladıgını yaz.

    seni herzaman hatırladım hatırlıycam,inan benim için çok özeldin ve hala öyle kalacaksın gibi bir not yaz faydalı olabilir gibi .
  • 28-11-2010, 00:37:55
    #9
    Alıntı
    Başka biri olacaksın istemesen de
    Dudaklarında benden sonra ki bir çizgi
    Tanımadığım bir ton gülüşünde
    Ve artık beni unutmaya başlayan gözlerin
    Sonra,sonra başka birisin..
    Umarım beğenirsiniz hocam, durumunuz gerçekten zor..