• 28-11-2010, 00:40:06
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Güneş sana sırtını dönse,ay bırakmaz yalnız
  • 28-11-2010, 03:27:55
    #11
    benim bir kişiye kullandığım bir laf vardır, çok manidar olsa gerek, çok da etkileneceğinden ve gözyaşlarını tutamayacağından da eminim. takdir senin tabi.

    seni güneşin üstüne doğup battığı herşeyden çok seviyorum...

    google'da arasan bulamazsın
  • 28-11-2010, 12:50:26
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Hoşçakal...
  • 28-11-2010, 16:58:26
    #13
    Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşçakal...
    kesinlikle.
  • 28-11-2010, 17:21:40
    #14
    Arkadaşlar Hepinize Çok Teşekkürler.Hepinizin Mesajını Ayrı Ayrı Değerlendiriyorum. Bu Hafta İçinde Buhtemelen Hediyeyi Vereceğim, Bu Hafta İçine Kadar En Beğendiğin İletiyi iliştireceğim Hediyeme.