benim bir kişiye kullandığım bir laf vardır, çok manidar olsa gerek, çok da etkileneceğinden ve gözyaşlarını tutamayacağından da eminim. takdir senin tabi.
seni güneşin üstüne doğup battığı herşeyden çok seviyorum...
Arkadaşlar Hepinize Çok Teşekkürler.Hepinizin Mesajını Ayrı Ayrı Değerlendiriyorum. Bu Hafta İçinde Buhtemelen Hediyeyi Vereceğim, Bu Hafta İçine Kadar En Beğendiğin İletiyi iliştireceğim Hediyeme.