benim bir kişiye kullandığım bir laf vardır, çok manidar olsa gerek, çok da etkileneceğinden ve gözyaşlarını tutamayacağından da eminim. takdir senin tabi.

seni güneşin üstüne doğup battığı herşeyden çok seviyorum...

google'da arasan bulamazsın