Başlıktanda Anlaşılacağı Üzere Sevgilime Aldığım Hediye Kutusuna Bir Not İliştirmek İstiyorum.
Lakin Bu Hediye Bizi Ayıracak Bir Hediye Olduğundan Ona Göre Fikir Verirseniz Sevinirim.
Yani Hediyeyi Verip Güzelce Ayrılmam Gerekli Ama Beni Unutmamasınıda İstiyorum.
Sizce Nasıl Bir Not Olmalıdır. ?