• 14-11-2010, 12:19:39
    #1
    Arkadaşlar az önce karşıdan gelen araç sol dikiz aynasına çarpıp geçti ve sadece camı patladı.Allah korudu resmen başka yere çarpmadı

    Bu camı nerde yaptırabilirim:S

    Ortalama fiyat ne olur acaba komple değişmeyecek sadece cam
  • 14-11-2010, 12:35:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dostum Araba Ne ? Arabanın Modelini Söylermisin.

    Geçmiş Olsun.
  • 14-11-2010, 13:41:58
    #3
    Marka ne? Şimdi şahinde çift aynaya 20 lira vereceksen Mercedes'te 2 bine çıkar herhalde :))
  • 14-11-2010, 14:32:43
    #4
    marka model söylerseniz daha iyi olur.Eger Düşük modelli araçlarsa 5-10 lirayada halledilir.Eger orjinal olsun derseniz çıkmacılardan yarı yarıya halledebilirsiniz eger ben sıfır isterim derseniz yetkili servisinize başvurunuz..Geçmiş olsun.
  • 14-11-2010, 15:36:49
    #5
    Teşekkür ederim arkadaşlar sağolun..

    Yeni taktırdım araba renault clio 15 TL hallettim.
  • 14-11-2010, 15:41:04
    #6
    uzaklar123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar az önce karşıdan gelen araç sol dikiz aynasına çarpıp geçti ve sadece camı patladı.Allah korudu resmen başka yere çarpmadı

    Bu camı nerde yaptırabilirim:S

    Ortalama fiyat ne olur acaba komple değişmeyecek sadece cam
    Plakasını alabilseydiniz karşının trafik sigortasından ücreti alırdınız.
    Geçmiş olsun hocam.
  • 14-11-2010, 15:54:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plakasını alabilseydiniz karşının trafik sigortasından ücreti alırdınız.
    Geçmiş olsun hocam.
    Polis Raporu Olmadan Alamaz. Polis Gelecek Rapor Tutulacak Vs. 15 Liraya Halletmiş.

    Büyük Bişey Olmadığı İçin O Kadar Uğraşmaya Gerek Yok Diye Düşünüyorum.
  • 14-11-2010, 16:59:00
    #8
    Euro38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polis Raporu Olmadan Alamaz. Polis Gelecek Rapor Tutulacak Vs. 15 Liraya Halletmiş.

    Büyük Bişey Olmadığı İçin O Kadar Uğraşmaya Gerek Yok Diye Düşünüyorum.
    Plakasını alıp polise vericek zaten alıp cebinde gezdir demedim
    Ancak olaya para boyutunda bakmışsınız bence bu herifin plakasını alıp polise vermek lazım kim bilir belki alkollü yada ehliyeti olmayan birisiydi biçok müşterimin başına geliyor böyle şeyler.