Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Plakasını alabilseydiniz karşının trafik sigortasından ücreti alırdınız.
Geçmiş olsun hocam.
Polis Raporu Olmadan Alamaz. Polis Gelecek Rapor Tutulacak Vs. 15 Liraya Halletmiş.

Büyük Bişey Olmadığı İçin O Kadar Uğraşmaya Gerek Yok Diye Düşünüyorum.