Polis Raporu Olmadan Alamaz. Polis Gelecek Rapor Tutulacak Vs. 15 Liraya Halletmiş.
Büyük Bişey Olmadığı İçin O Kadar Uğraşmaya Gerek Yok Diye Düşünüyorum.
Plakasını alıp polise vericek zaten alıp cebinde gezdir demedim

Ancak olaya para boyutunda bakmışsınız bence bu herifin plakasını alıp polise vermek lazım kim bilir belki alkollü yada ehliyeti olmayan birisiydi biçok müşterimin başına geliyor böyle şeyler.