son 1 aydır sırf tum suratıma sakal traşı yapıyorum yine aynı az bişey çıkıyo her tarafta
dağınık dağınık bu nasıl düzelicek ya tam çıksın yada çıkmasın :S 
bi örnek vereyim dedim beyaz ile içeri aldığım kadar sakal çıkyıo sadece ya delircem
bide maçlarda bazen saçımı abartılı şekilde dikiyom sakallarda şekilsiz vampir mazlum oyuna giriyo diolar

not resimde gördüğünüz gibi hem sağ favori yanları ve aşağısı hem sol favori yanları ve aşağısında çıkyıor
