Bu biraz sıkıntı olabiliyor

hatta 30 yaşında bile devam eden var.
Bu konuda kesin sarımsak kullan felan diyecekler ama sen sen ol onları dinleme..
Tıraşlamaya devam et gün gelir düzelir
Bizim sınıfta yüzü köse olan bir çocuk vardı..
Taa lise yıllarında bir gün baktık çocuk sürekli soğan kokuyor bir değil 2 değil artık aylardır soğan kokusundan bıktık yanına bile gitmiyorduk çocuğun bu aradada yüzünde sakallar belirmeye başlamış git gide sık çıkıyordu..
Gittik dedik olum her gün okula gelirken soğanmı yiyorsun napıyorsun diye sorduk..
Çocuk her gece yatmadan yüzüme soğan sürüyorum sakal çıksın diye demişti..
Çocuğun 6 ayda sakalları baya çıkmış yani 10 metre uzaklıktan bile farkedilir hale gelmişti..
Bazıları soğan faydasından değildir hormonları bir anda duyarlı hale gelmiştir diyecektir eminim ama o soğanın muhakkak bir faydası oldu bence..
Ama asla bir sakal için leş gibi soğanı yüzüme sürmem o ayrı mesele