Merhaba arkadaşlar sakallarım nerdeyse 4 senedir çıkmaya başladı tabi ben jiletle alıyordum favorileri bu yuzden sırf orlarda cıkmaya basladı kurt adam gıbı oldum ya son 1 aydır sırf tum suratıma sakal traşı yapıyorum yine aynı az bişey çıkıyo her tarafta dağınık dağınık bu nasıl düzelicek ya tam çıksın yada çıkmasın :S

bi örnek vereyim dedim beyaz ile içeri aldığım kadar sakal çıkyıo sadece ya delircem bide maçlarda bazen saçımı abartılı şekilde dikiyom sakallarda şekilsiz vampir mazlum oyuna giriyo diolar



not resimde gördüğünüz gibi hem sağ favori yanları ve aşağısı hem sol favori yanları ve aşağısında çıkyıor