• 04-11-2010, 22:40:13
    #37
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askere gittiğinde keşke hiç sakalım olmasaydı diye dua edeceksin kendimden biliyorum.
    şimdiden başladım abi.. 3 gün olmasa bile 10 gunde bı alıyorum jıletle yarımsaat onla ugrasıyorum ya bide cırkın gozkuo yarısında var yarısında yok
  • 04-11-2010, 22:46:59
    #38
    HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdiden başladım abi.. 3 gün olmasa bile 10 gunde bı alıyorum jıletle yarımsaat onla ugrasıyorum ya bide cırkın gozkuo yarısında var yarısında yok
    bazı şeylere hükmedemiyorsun işte Tavsiyem köpük sürmeden ve sakallarını yumuşatmadan jiletle kesme (sonra ağaç dalı gibi sert oluyor) Şarjlı favori ve ense alma makinaları var sakallar için de güzel oluyor ondan al derim, sakalların çıkacak yapacak birşey yok sarımsak sür çıkmayan yerlere çıksın diyenleri de dinle de sonra doktorda al soluğu
  • 04-11-2010, 22:50:30
    #39
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bazı şeylere hükmedemiyorsun işte Tavsiyem köpük sürmeden ve sakallarını yumuşatmadan jiletle kesme (sonra ağaç dalı gibi sert oluyor) Şarjlı favori ve ense alma makinaları var sakallar için de güzel oluyor ondan al derim, sakalların çıkacak yapacak birşey yok sarımsak sür çıkmayan yerlere çıksın diyenleri de dinle de sonra doktorda al soluğu
    köpükle yapıyorum zaten 1 ay falan o dediğin makineyle aldım bozuldu jilete başladık şimdi pederin makinesinin küçüğünden alcakms peder bana )
  • 04-11-2010, 22:55:45
    #40
    HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    köpükle yapıyorum zaten 1 ay falan o dediğin makineyle aldım bozuldu jilete başladık şimdi pederin makinesinin küçüğünden alcakms peder bana )
    Adam 14 yaşında Köpükle jilet vuruyor
    Yok ardık İbrahim Toraman
  • 04-11-2010, 22:56:40
    #41
    Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam 14 yaşında Köpükle jilet vuruyor
    Yok ardık İbrahim Toraman
    nolmuş? bu arada Sarbi dicektin sanırım
  • 04-11-2010, 22:59:14
    #42
    kardeşim, kasma bu kadar, zaten çoğu kişide ilk önce favorilerden başlar sakal çıkmaya, zamanla dağılır giderler.Ne bu acelen hayırdır.
  • 04-11-2010, 23:01:33
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    vampir mazlum oyuna giriyo
    harbi yarıldım
  • 04-11-2010, 23:02:25
    #44
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harbi yarıldım
    hehehe

    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim, kasma bu kadar, zaten çoğu kişide ilk önce favorilerden başlar sakal çıkmaya, zamanla dağılır giderler.Ne bu acelen hayırdır.
    ya acele yok çirkin gözükyüor ya çıksın yada çıkmasın buna çözüm istemiştim abi..
  • 04-11-2010, 23:32:52
    #45
    hab kaç doğumluydun sen ?