HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdiden başladım abi.. 3 gün olmasa bile 10 gunde bı alıyorum jıletle yarımsaat onla ugrasıyorum ya bide cırkın gozkuo yarısında var yarısında yok
bazı şeylere hükmedemiyorsun işte Tavsiyem köpük sürmeden ve sakallarını yumuşatmadan jiletle kesme (sonra ağaç dalı gibi sert oluyor) Şarjlı favori ve ense alma makinaları var sakallar için de güzel oluyor ondan al derim, sakalların çıkacak yapacak birşey yok sarımsak sür çıkmayan yerlere çıksın diyenleri de dinle de sonra doktorda al soluğu