delikanli53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yarısında var yarısında yok
49
●52.998
yarısında var yarısında yok
Tavsiyem köpük sürmeden ve sakallarını yumuşatmadan jiletle kesme (sonra ağaç dalı gibi sert oluyor) Şarjlı favori ve ense alma makinaları var sakallar için de güzel oluyor ondan al derim, sakalların çıkacak yapacak birşey yok
sarımsak sür çıkmayan yerlere çıksın diyenleri de dinle de sonra doktorda al soluğu
1 ay falan o dediğin makineyle aldım bozuldu
jilete başladık şimdi pederin makinesinin küçüğünden alcakms peder bana
)


çirkin gözükyüor ya çıksın yada çıkmasın buna çözüm istemiştim abi..