delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
askere gittiğinde keşke hiç sakalım olmasaydı diye dua edeceksin kendimden biliyorum.
şimdiden başladım abi.. 3 gün olmasa bile 10 gunde bı alıyorum jıletle yarımsaat onla ugrasıyorum ya bide cırkın gozkuo yarısında var yarısında yok