• 04-11-2010, 19:09:15
    #28
    exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen kaç yaşındasın ?
    14









    .
  • 04-11-2010, 19:10:42
    #29
    Üyeliği durduruldu
    benim böyle bir sorunum yoktu hatta yakın tanıdıklarımda da yoktu ama yine de yazayım dedim konuya

    şaka bir yana nedendir bilinmez ülkemizde sakal olsun başka yerlerdeki tüyler olsun bir kişisel özellik gibi gösterilmesi genç yaştaki insanların akıllarını tamamen bu yöne cevirmelerine neden oluyor. Şeklil A daki gibi bırakın arkadaşım Allah vergisi bu sende hiç çıkmaz diğerinden cıkar haha hihi 2 gün sonra onun saçı dökülür senin kalır olur bunlar
    takıntı haline getirmeye hiç mi hiç gerek yok normal yaşantınıza verin giden yıllar gelmiyo geri
  • 04-11-2010, 19:12:09
    #30
    HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14.
    Baştan söylesene şunu. :) 14 yaşında birinin (normal birinin) sakalı olmaz tüyü olur. Ben orta 2 ye giderken sakal traşı oluyordum mesela. Ama hiç bir arkadaşım da öyle bir problem yoktu bildiğin tertemiz çocuklardı. :)) Genlerle alakalı bu. Sen bir 17-18 yaşına gel yine çıkmazsa o zaman çözüm üretiriz. Erken daha.
  • 04-11-2010, 19:17:30
    #31
    ben 17 yaşında tam anlamıyla sakalım çıkmaya başladı yani traş olacak kadar ve hiç jilet kullanmadım traş makinesi kullandım kızlar hep oynar sakallarımla yumuşak olduğu için diğer konundan dolayı bu meseleye de ilgi duyabileceğini düşündüm
  • 04-11-2010, 19:18:50
    #32
    4 yıldır sakal çıkıyor yazmıştın ilk mesajına, 10 yaşındamı başladın traşa.

    Yaşıtların ben büyüyünce traş olucam derken sen traşmı oluyodun.
  • 04-11-2010, 19:35:06
    #33
    Aramızdan Ayrılanlar....
    HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14
    Baştan sölesene hacımya

    Çıkmaması normal senden 1 yaş büyük yeğenim var ondada çıkmıyor ama dert etmiyor
  • 04-11-2010, 19:50:02
    #34
    Üyeliği durduruldu
    HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14.

    Yok artık.. Bu yaşta sakal mı bekliyorsun Sakal çıkarsa şuan ne olursun 25 yaşında biliyor musun? Recep İVedik gibi olursun Çıkmamsı iyi bana güven D:
  • 04-11-2010, 22:05:38
    #35
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baştan söylesene şunu. :) 14 yaşında birinin (normal birinin) sakalı olmaz tüyü olur. Ben orta 2 ye giderken sakal traşı oluyordum mesela. Ama hiç bir arkadaşım da öyle bir problem yoktu bildiğin tertemiz çocuklardı. :)) Genlerle alakalı bu. Sen bir 17-18 yaşına gel yine çıkmazsa o zaman çözüm üretiriz. Erken daha.
    genlerle alakalı abim ya babam ilk insan sanki.. şu fotodakı senmısın sensen eğer senden cok vucudumda kıl Var
  • 04-11-2010, 22:36:22
    #36
    askere gittiğinde keşke hiç sakalım olmasaydı diye dua edeceksin kendimden biliyorum.