HaB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
14.
Baştan söylesene şunu. :) 14 yaşında birinin (normal birinin) sakalı olmaz tüyü olur. Ben orta 2 ye giderken sakal traşı oluyordum mesela. Ama hiç bir arkadaşım da öyle bir problem yoktu bildiğin tertemiz çocuklardı. :)) Genlerle alakalı bu. Sen bir 17-18 yaşına gel yine çıkmazsa o zaman çözüm üretiriz. Erken daha.