Baştan söylesene şunu. :) 14 yaşında birinin (normal birinin) sakalı olmaz tüyü olur. Ben orta 2 ye giderken sakal traşı oluyordum mesela. Ama hiç bir arkadaşım da öyle bir problem yoktu bildiğin tertemiz çocuklardı. :)) Genlerle alakalı bu. Sen bir 17-18 yaşına gel yine çıkmazsa o zaman çözüm üretiriz. Erken daha.
genlerle alakalı abim ya

babam ilk insan sanki.. şu fotodakı senmısın sensen eğer senden cok vucudumda kıl Var
