• 03-11-2010, 20:01:37
    #1
    Dün 6 adet japon balığımın içinde orta boylu olan balığın hareket etmediğini hatta yan yattığını gördüm öldü sandım ama ölmemiş kafası 1 trilyon duruyor başka kaba aldım sudaki mikropları kıran ilacı döktüm bugünde aynı şekilde devam ediyor dikkatlice baktımda balığın kuyruk uçları siyahlaşmış ve çok cansız ölü gibi mücadele ediyor ne yapmam gerek acaba
  • 03-11-2010, 21:12:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    AdanaTEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün 6 adet japon balığımın içinde orta boylu olan balığın hareket etmediğini hatta yan yattığını gördüm öldü sandım ama ölmemiş kafası 1 trilyon duruyor başka kaba aldım sudaki mikropları kıran ilacı döktüm bugünde aynı şekilde devam ediyor dikkatlice baktımda balığın kuyruk uçları siyahlaşmış ve çok cansız ölü gibi mücadele ediyor ne yapmam gerek acaba
    benimde siyahti öldü ama biri olmedi iyi bakarsan birsey olmaz
  • 03-11-2010, 21:51:09
    #3
    torosweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde siyahti öldü ama biri olmedi iyi bakarsan birsey olmaz
    valla yaşamıyacak gibi ters dönüyor düzeliyor tekrar ters dönüyor yavrucak diğerli cin gibi ama bu
  • 03-11-2010, 21:54:58
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uraşan derken?
  • 03-11-2010, 21:59:03
    #5
    kurtulus923 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uraşan derken?
    balık işiyle ilgilenenler anlamında bilirler diye umuyordum ama kimseden net bir cevap alamadım malesef.
  • 03-11-2010, 22:30:05
    #6
    hocam çok geç kalmışsın.Balığında parazit oluşmuş. Maalesef onu kaybedeceksin

    Bir daha o ilaci direk akvaryumun içine koyma.

    hasta balığı ayrı bi yere al tedaviyi orda uygula sağlam balıklara zarar verme oranin var.

    senin aldığın ilacida PM ile yollarsan sevinirim
  • 03-11-2010, 22:56:27
    #7
    Akvaryum suyu dinlenmişmiydi? Isıtıcı, filtre, havamotoru var mı? Yemlemeyi çok mu yapıyorsunuz?
  • 04-11-2010, 10:44:49
    #8
    Hayır herşey normal Su dinlenmiş, Hava motoru var filtreli,yemlemede normal yapıyorum. hasta olan balığı kaybettim başka kaba almıştım hemen onu görünce diğerlerinide başka suya aldım. Neden olduysa artık.
  • 04-11-2010, 14:27:47
    #9
    Akvaryumlarınıza kesinlikle çeşmeden (dinlenmiş-klorlanmış olsa dahi) kullanmayın. Kendi içtiğimiz orman suları dabacana sulardan kullanın. Elinizi mümkün olduğunca sokmayın. Süs amaçlı renkli taş plastik vs.. kullanmayın.